Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 180.Bölüm Fragman

dizi dizi

732 B görünümler1 133

    #Edho #edho
    #eskiyadunyayahukumdarolmaz
    Edho 180.Bölüm izle,Edho 180.Bölüm Fragman,Edho 180,Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz 180.Bölüm Fragman,Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz 180.Bölüm izle,Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz 180.Bölüm 2.Fragman,Edho 180.Bölüm 2.Fragman,Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz 180,edho 180,180.Bölüm Fragman,Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz,Edho

    katma 13 gün önce

    YORUMLAR

    1. Alixandro Aslanoglu

      Boş boş konuşun, bildiyiniz bi pok yok.

    2. imkansiz_insanlara yardim

      salam aleykum herkesden kanalima abune olmaqinizi xahiş edirəm bu kanali yardim etmek ucun acmişiq sizlerin desdeyine ehdiyacimiz var

    3. Volkan Bilgic

      niye herkes ebruyu sandalyeye bantlayıp bomba koyuyor üstüne

    4. Mircavid Mahmudov

      Dizini kendileri gözden salma amaclıdırlar galiba,sonrada final

    5. Akif Caymaz

      Yakinda kimsesiz yasar da diziye dahil olur demedi demeyin

      1. Hasan Çağatay Kaya

        Gelmeyeceğim dedi ama

      2. Mahmudov Fehruz

        Bencede. Ramodan çıkdı gele bilir eşkiyaya

      3. Hasan Çağatay Kaya

        Pek sanmıyorum

    6. Musfiq Veliyev

      Kardes bu korkmazlar bu bolumde olmezse ben kendim bulub vururum onlari

      1. Mircavid Mahmudov

        🤣🤣🤣👍

    7. NM Həsənov

      Eski diziden eser elamet yok. Eski hızır bambaşkaydı.Kim ne derse desin Necati Şaşmazın senaryosu süperdi.Misal olaraü kurtlar vadisini göstere bilirim.

    8. İlkin Gorusov

      Eyyyy kunonu verin eyyy bu nedi eyy niye kunoyu vermirsiz

    9. Mustafa Yıldırım

      Sacma bir dizi oldu maalesef

    10. Salih Kaya

      Seyretmiyorum artık ! Protesto ediyorum EDHO iki haftadır yok ve zaten Fragmanlarda çok geç geliyor. Yeni dizim Maraşlı

    11. Шерали Холматов

      Зайнап тез тез куймайсанми

    12. Ihlas Koziyev

      Aynen

    13. husniddin abdullaev

      Artik senaristin senarisi bitti gibi diziyi erteletiyor bi pozitif bi şey yok 👎👎👎👎👎👎

    14. husniddin abdullaev

      Edho yi birakacam lan reytini duştu bile dedik oda dizi kadinlar dizisi fuuu👎👎👎👎👎... Cukur kocavalilar kral dizi KRAL 👍👍👍🖒🖒🖒🖒

    15. Исмоил Худойбердиев

      Bugun 12 oldu dizi yok ama

    16. hayat şartları

      Gelmesin bu ne rezillik eşek gibi bekliyoruz izlemiyorum başlarım böyle eşkıya insanların akılla dalga geçme yin

    17. Hacı Sarıdoğan

      Bu dizinin bokku cıktı artık eski zevk-i yok

    18. oyun team

      ne bu şimdi yeni bölüm yine yok

    19. serdar özdemir

      Zaten son haftalarda iyice kalitesi düşmüştü dizinin,, bundan sonrada izlemem. Ara vermeside bahanesi oldu

    20. Osman karaman

      Yahu film nerde maç var?????

    21. D. M.

      Hayal dünyasında yaşayan insanlarsiniz

    22. Nebi Nazarov

      E siz gicsiz nesiz?? Ne oldu o birini həyətin ortasında danisdir snaypernen vursunlar... Ceylandan yeqinki meşede dindirer Ebrunu.. bu ne gic senaridi?? Azca da olsa real yanasinda...

    23. Uğur Serez

      kertenkeledeki videoyu al buraya fragman diye koy biraz saçma olmamış mı başkan

    24. Ramazan can Keleş

      Bugün Varmı Le Filim

      1. Shamil Omarov

        Yok abi yo yayin akiwina baktim atvenin 20:00 da tam bawka biwey

    25. Ali Koç

      Valla edho dizinini artık çok zorda kalırsam izliyorum merakta etmiyorum. Arkadaş bu kadar uzun aralar veren tek dizi. Sırf bu yüzden bırakmıştım mesela boranın ölümünü falan hiç izlemedim, sonra pandemide sıkıldım tekrar başladım yine suyunu çıkardılar, böyle aramı olur . Diğer dizidekilerin canı yokmu. Ama haklılar nasıl olsa izleniyor deyip kafaya göre yayın yapıyorlar

      1. IO Reaper

        Ne var, sen izle diye adamlar hasta mi olsalardi pandime de yayin yapmamislarmis...

      2. orkide e

        Aynen çok ara verdiler

    26. Yusuf Aksoy

      Amg atv 12 ocak yazmis habu arkadasda 19 ocak dio

      1. Onur Kurt

        Maçlardan dolayı 19 aldılar herhalde knka

    27. velhasıl ziyan olduk ziyadesiyle

      Bu akşam yeni bölüm yokmu

    28. süleyman seyidov

      Bu filimin reytiki düşer bu kadar ara verilmez diziye,

      1. Film Dünyası TV

        çeşit çeşit filmleri izlemek istiyorsanız kanalıma abone olmayı unutmayın

    29. Serdar Özcan

      Yeni bölüm 12 ocak lan çava bol bol sıyırmış milletin bildiği şeyler sen bırak bu işi

      1. Alparslan Aslanoğulları

        Hani dizi oynamadı 12 ocakta ?

    30. taner firinci

      12 ocak da neden yok

    31. Aziz Ekici

      Bişey bildiğin varsa o da hiçbir şey bilmeyişindir

    32. Alzaiem Bahich

      Kertnkele

    33. jean keane

      Ne 19 u olm 12 ocakta kamil

      1. yunus Emre.

        12 ocakta atvde kupa maçı var o yuzden bi sonraki haftaya ertelendi

    34. Namiq Ehmedov

      Yalannan fraqman yazıb niyə osturaga basirsan

      1. Blanco

        @Marif Tv kökü fars və ya ərəb də ola bilər, türk olub olmadığını özü bilə bilər təkcə

      2. Marif Tv

        @TexnoGames yox azeri deyil, Azərbaycan türküdü

      3. TexnoGames

        Azerisen deyesen 😂😂

      4. Vətənim Azərbaycan

        Ayıbdı ay uşaqlar.....

      5. Ali Agabalayev

        👍👍👍

    35. Gulustan Xalqverdiyeva

      Ozledim yaa dizini .cok ozledim edhoculari geri donun artiq

    36. Seg V

      Zaten bizimde tahmin ettiğimiz şeyleri anlatıyorsun sen bu işi birak admin. Herhalde Hizir yada Tipi olmeyecek.

      1. imkansiz_insanlara yardim

        salam aleykum herkesden kanalima abune olmaqinizi xahiş edirəm bu kanali yardim etmek ucun acmişiq sizlerin desdeyine ehdiyacimiz var

      2. imkansiz_insanlara yardim

        salam aleykum herkesden kanalima abune olmaqinizi xahiş edirəm bu kanali yardim etmek ucun acmişiq sizlerin desdeyine ehdiyacimiz var

      3. imkansiz_insanlara yardim

        salam aleykum herkesden kanalima abune olmaqinizi xahiş edirəm bu kanali yardim etmek ucun acmişiq sizlerin desdeyine ehdiyacimiz var

      4. imkansiz_insanlara yardim

        @Sahin Ateslikan salam aleykum herkesden kanalima abune olmaqinizi xahiş edirəm bu kanali yardim etmek ucun acmişiq sizlerin desdeyine ehdiyacimiz var

      5. imkansiz_insanlara yardim

        salam aleykum herkesden kanalima abune olmaqinizi xahiş edirəm bu kanali yardim etmek ucun acmişiq sizlerin desdeyine ehdiyacimiz var

    37. Seg V

      Ikinci Hain Didem çıkacak buraya yazdım

    38. Abdulkadir Ocak

      Fragman ne zaman

    39. filim ve belgesel

      Belkide hain ceylan , ama daha büyük daha derinden yeri geldiğindezuykuda hızıra sıkacak kadar , ama şimdi onun dışında farklı kişilere çalışanları temizliyor

      1. filim ve belgesel

        Düşünün bir kadın var yıllardır hızırın yanına gelmiyor ve birzanda oğlu ile aileye dahil oluyor. Bir kaç ihtimal var. Bir ceylan armegedon gibi gizli bir yapıya ağit bir yapıya çalışıyor ve derin devlitin içine sızdırılmış bir kişi burada görevi içabı hızıra yakınlık kurması sağlanmış ve ona aşık rolu yapılmış gel zaman git zaman hızırın güçlenmesi ve derin devlet yapısına nufusu sayesinde ceylan yıllar sonra hızırın yanına tekrar koyulmuş ve ona iyice yakın olmak adına hızır ali diye bir ajan ceylanın oğlu olarak ceylana yardımcı olması için yanına yerleştirilmiş ve Hızır alide aslında bir türk derin devleti ajanı fakat ceylanın hain olduğunu anlayan derin devlet bunu fark edip ceylanın yanına gelecek kişiyi öldürerek onun o rolu oynayacak birini ona gönrerirler iki planda güzel yapılmıştır hızır ali öyle bir yetiştirilmiştirki ceylan onun yanına gelecek olan kişi ile onu ayrıt edememiştir. Ayrıca rolunu yaparak hızırın güvenini almıştır ve hem hızırın hem ceylanın güvenini kazanmıştır. Böylece hızırın yanında bur armegedoncu bir de derin devletci bir kişi yerleşmiştir. Bunun üzerine zamanında ünal kaplan nın ölümü planlanmış ve ebru karakteri abd derin yapı içerisinden bugünler hesaplanarak ceylanın yanına oradan da hızırı takibe alınması sağlanmıştır. Hızır aslında vatan sever gözüken ve çok gizli bir yapıya ait bir yeni dünya düzeni için ortaya sunulmuş bir projedir. Tüm yanındaki ajan ve taraflar bunu sezdiği için bu gizli yapıyı deşifre etmek adına onu yaşatırlar , tabiki bunun kötü yanı hızırın güçlenmesi. Alpaslanın ise bir fetöçü olması ve ortalığı karıştırarak dengeleri ve iç siyaseti bozması için fetöcü dayısı tarafından yetiştirilmiştir. Ama aslında oda dayısı değil fetöcülerin içine yerleştirilmiş bir rus ajanıdır. Korkmazlar ise bu devletin yapıları deşifresi adına devlet üzerinden yetiştirilmiş hırsız rolüne bürünmüş yapıları Deşifre etmek adına bir ekip lakin devlete uymayıp kendi yapılarını kurarak bazı yapılara yaklaşması üzerine devletle arası bozulmuş ve hızır ile karşı karşıyasgelmesi sağlanarak biri birinden gitsin diye bir bir lerine düşürülmüş. Yani ileri zamanlarda bir süikasci ve türk ajanı bir kişi tümünü tbuemizlemek için ortaya çıkacak tabiki bu hızırın ölümü sonrası bunu muhtemelen ceylan , oğlu yada alpaslan yapacak sonrasında derin devlet adamı faliyete geçecek filim bir çıkmazın içinde ve yaşananları kimse böyle okumadı. Daha neler varda beyinler yanmasın diye anlatmıyorum dizide çok şeyler dönüyor.

      2. yunus Emre.

        Ceylan istesin ilk anda öldürür

      3. Furkan Bektas

        Oha oha amk saçmalık filim başından beri ajan ve kimse anlamadı aynen senarist bıraksın siz yazın

    40. Muammer Topsakal

      Bomba

    41. Putler

      Acaba Hızır ne zaman fetocu çıkacak? En son bölümde mühtemelen.

      1. Burhanettin Yüksek

        😄😄😄bekliyorum finalde öyle bir saçmalık.Ya da acaba İlyasın gey olduğu ne zaman belli olacak 😄😄😄

      2. Araz Tağızadə

        ??

    42. Karrarq pi Haiderwqy

      NHL

    43. مصطفى حتوت

      هاي اللقطه بمسلسل السحليه

    44. Redmi Note 8 pro

      idrisin oğlunu ya behsat yada hızr ali alı koyacak tipi ablası vurulduğu için intikam alacak itiraf edecek kubilay hain diyenler de var ama bana göre değil ceylanda ebruyu vuracak alpaslanı baharın adamı kurtaracak bakalım zaza dayı katılıyor diziye o ne yapacak bilmiyorum belki alpaslanı o kurtarır ama bakalım tabi seneryo yardım kendime göre iyi seyirler herkese

      1. Redmi Note 8 pro

        @Texas Shym orası öylede bu dizide hain çoktu ama hep hızır dışında masanın adamlarında hain çıktı hiç çakırbeylilerde hain görmedim yada hatırlamıyorum bir tek şahin ağanın getirdiği gülmezlerin adamı vardı o da sonradan pişman oldu

      2. Texas Shym

        @Redmi Note 8 pro ilk sezondan beri nice hayinleri gördük hiç ummadığımız adamlar bile gitti, Kubilay dün diziye katılan biri, onu senariyodan atmak en kolay iş yau bence )

      3. Redmi Note 8 pro

        @Texas Shym herkes kubilay diyor ama tekin tek geçerim dediği kişinin hain olması keyif vermekten çok sıkıcı bir hale döner alpaslan hızır gibi düşünen biriydi kubilay ilk sahnede gönülleri fethetti adam gibi adam dizide alpaslanın yanındakilerden iş görebilen tek adam diyebilirim yazık olur hain çıkarırsalar

      4. Texas Shym

        Kubilay olabilir çünkü silahla adamları vurması bir eğitim almış birine benziyor...

    45. Videolu Ansiklopedi

      ✔️ Anlayışınıza sığınarak ; Aşağıdakilere benzer içerikler üretiyorum ilginizi çekerse kanalıma beklerim.🎬📽️🎞️🎭📚 *✅Malcolm X Kimdir? X harfinin Anlamı* *✅ Benjamin Franklin Kimdir? 13 Erdem Listesini Nasıl Uyguladı?* *✅Sigmund Freud Kimdir - Tarihe Geçen 20 Sözü* *✅Irk Nedir-Kac Tip Irk Var-Irkların Oluşumu* *✅Başarılı ve Zeki insanların 9 Ortak Özelliği* *✅Işık Yılı Nedir? 1 Işık yılı kaç metredir?*